We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing
Inspanning
We positioneren Arnhem met gerichte citymarketing |
---|
Turap 2 |
Citymarketing heeft dit jaar een promotiefilm over Arnhem gelanceerd, waarin de kernwaarden en het dna van de stad naar voren komt. Er wordt gewerkt aan een bidbook voor congresaquisitie waarin Arnhem nationaal gepositioneerd wordt als een aantrekkelijke stad voor congressen. In de eerste helft van het jaar vond ook een perstour tijdens de Arnhem Electricity Week plaats en konden studenten deelnemen aan de eerste Talenttour langs Arnhemse bedrijven. |
Begroting 2025 |
We positioneren Arnhem als een creatieve energiestad en een stad van duurzame mode. We stimuleren en faciliteren festivals en evenementen die passen bij het DNA van de stad: groen, creatief en vrij. Festivals als Innovate, Fashion + Design Festival (FDFA), State of Fashion, Bridge to Liberation, Sonsbeektentoonstelling en de Arnhem Electricity Week zijn daar voorbeelden van. Door energie-innovaties zichtbaar te maken in de binnenstad, zetten we het profiel van Arnhem sterker neer. In Bestemming Arnhem etaleren we Arnhem als meerdaagse citytrip voor specifieke doelgroepen die oog hebben voor het onderscheidende van Arnhem. In 2025 werken we samen met Citymarketing Arnhem specifiek aan goed beeldmateriaal (foto en video), congresacquisitie, aantrekken van nieuwe studenten en het verbeteren van het welkomsgevoel in en rond Arnhem Centraal. |